Her er historien til "Tater Sofie". Ei flott Taterjente som har opplevd mange fine, men også triste ting i livet. Jeg skal blogge denne historien, og gjengi den så uforkortet som mulig. Alt i Alt så blir det ca 138 innlegg.





       LoveMyProfile.com - Profile Counters



fredag 10. februar 2012

Hei jeg heter Sofie

Jeg kommer fra en familie som likte å reise. Alle i familien min likte det, både moren, faren og besteforeldrene mine.
De reiste ikke om vinteren, da bodde de fast et sted og arbeidet.
Den ene bestefaren min arbeidet med hester. Han pleide å reise til forskjellige markeder for å kjøpe hester som han solgte etterpå.
Den andre bestefaren min arbeidet med klokker. Han kunne reparere alle klokker, små og store, og få dem til å gå hvis de hadde stoppet.
Faren min kunne også reparere klokker, men han var flinkest til å legge takrenner på husene til folk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar