Her er historien til "Tater Sofie". Ei flott Taterjente som har opplevd mange fine, men også triste ting i livet. Jeg skal blogge denne historien, og gjengi den så uforkortet som mulig. Alt i Alt så blir det ca 138 innlegg.





       LoveMyProfile.com - Profile Counters



tirsdag 27. mars 2012

Det var ikke alle som likte tatere


De som bodde på gårdene, var snille folk, og de likte å handle varer, men det var mange
andre som ikke likte tatere. Jeg tror det var fordi de ikke kjente oss, og fordi vi levde litt
annerledes enn de gjorde. Vi bodde ikke bare ett sted, og vi hadde ikke et fast arbeid,
men reiste rundt, bodde i telt og handlet med folk på de stedene vi kom til.
Jeg husker en gang jeg reiste med en båt langs kysten. Da jeg gikk i land, sto det noen
ungdommer der, og de kalte meg for ”styggpakk” og gjorde narr av meg. Jeg hørte dette
så mange ganger at jeg ble sjenert og litt redd for folk og holdt meg alene. Jeg var så redd
de skulle si noe stygt til meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar