Her er historien til "Tater Sofie". Ei flott Taterjente som har opplevd mange fine, men også triste ting i livet. Jeg skal blogge denne historien, og gjengi den så uforkortet som mulig. Alt i Alt så blir det ca 138 innlegg.





       LoveMyProfile.com - Profile Counters



fredag 10. februar 2012

Jeg ville jobbe med klokker

En av mine mange små tegninger


Da jeg var liten, ville jeg også jobbe med klokker. Så en dag da pappa hadde lagt seg for å hvile middag, bestemte jeg meg for å hjelpe han litt.
Jeg listet meg forsiktig inn og satte lupen foran øyet. Den gjorde at det jeg så på ble større, og det var fint, for inne i klokkene er skruene fryktelig små.
Jeg skrudde på flere skruer og tenkte at nå blir nok pappa glad, men da han våknet og så hva jeg hadde gjort, var det ikke glad han ble!
Jeg hadde ødelagt alt han hadde gjort, så han måtte gjøre alt en gang til. ”Det er nok ikke urmaker jeg skal bli,” tenkte jeg da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar